Obsługa kartotek

Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami w systemie



Dla kogo:

Wszyscy pracownicy

Funkcjonalność:

> Kartoteka użytkowników
> Kartoteka kontrahentów
> Kartoteka pojazdów
> Kartoteka nazw części
> Pozostałe systemowe kartoteki

Dodatkowo:

Możliwość szukania duplikatów rekordów

Opis:

System aby działał niezawodnie musi posiadać kartoteki do których wprowadzamy dane. Raz uzupełnione kartoteki danymi, wykorzystujemy w kolejnych modułach (nie ma konieczności ponownej modyfikacji) dzięki temu niwelujemy do minimum błędy ("literówki") wprowadzane przez pracowników. Dla przykładu jeden pracownik przy znakowaniu części, może wpisać "rozrusznik" a drugi "rozrusnik". Generuje to chaos oraz może doprowadzić, że dana część czy kontrahent nie będzie odnaleziony w systemie. Pozostałe kartoteki jak i użytkownicy mają za zadanie zarządzanie pracownikami, oraz ich uprawnieniami dając dojście tylko tam, gdzie dany pracownik może mieć dostęp. Nasza autorska baza pojazdów (Kartoteka pojazdów) przyczynia się do ścisłej klasyfikacji danego pojazdu.